Tisdag

ihopljuget 2007-07-11
Idag, eller iaf 8 minuter till, är det tisdag.

Dagen har sett ut som så.
11.45. steg jag upp, kokade kaffe och gjorde mina morgonrutiner.
12.30. började jag packa.
12.45. hade jag packat färdigt och käkade lunch
13.10. packade jag om typ femtonhundratrettiotre gånger innan jag blev nöjd
14.30. tog jag pärlan och for ner till Centrum för att kika lite i affärerna. hittade absolut ingenting, förutom en Cola, och expressen.
15.35. åkte jag hem igen, packade om väskan och städade upp i rummet.
16.45. började min tur ner till stationen, tog mig ett bra tag, packade nog för mkt grejer i väskan, den vart tung.
17.05. Pressbyrån, tidnings och Ben&Jerryglass inköp (som jag läste ur och åt upp innan tåget kom.
17.37. tåget kom, lite sent.
18.07. tåget framme i Mölndal, dags att hoppa av
19.05. kom hem till pappa efter att ha snurrat runt i Mölndal och Mölnlycke. käkade lite mat, satte mig vid datorn och donade.
20.50. gick ner till forna Rimi, passade även på att ringa Annisen
21.35. satte igång bilar och kollade på den.

Sen efter filmen har jag bara suttit här och häckat, inte gjort något vettigt.
VIlket sjukt innehållsrik dag det har varit idag. Hm..

Dagens sjuka grej var iaf att på "Silvans" så skulle pappa ha en vagn, men hade ingen peng, så vi fick gå utan.. När vi senare kommer till Konsum och egentligen inte behöver en vagn (vi köpte bara grillade kycklinglår) då passa han på att använda sina mynt. Så vi gick omkring på Konsum med endast grillade kycklinglår i en jättevagn. Min pappa försöker så gått han går, men ibland blir det inte alltid rätt..

Gillade Bilar sjukt mycket iaf.
My name is Mator. Like in Tomato, without the To.
Eller på svenska.
Mitt namn är bärgaren, som i Wallenbergare, fast utan Wallen.
:D

Har ont i magen nu. Tror att det är för att jag är så jävla nervös inför flygresan på torsdag. Det kan oxå vara för att jag har smällt i mig en hel påse Polly. Men jag vet inte, gissar på nervositeten..

Ni vet att ni älskar mig

Oj, det är visst måndag nu, klockan är 00.05 :D

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback