Somewhere over the rainbow

ihopljuget 2007-07-01
Visst är det härligt med filmmusik?

men på tal om inget annat.

Jag citerar Julia Brännlund
"jag önskar mig förälskelse så att det kittlars i magen"

Vill bli kääär.

Hmm. Vissa människor saknar man mer än andra. Ärligt talat så saknar jag henne. Jag vet att jag har gjort ett sånt sjukt stort misstag. Jag erkänner. Jag gjorde det som du tror. Jag gjorde bort mig så totalt. Jag minns inte det som hände, men har fått det bekräftat av en säker källa, om vi säger så. Jag vet inte vad som flög i mig. Förstår inte hur jag kunde svika dig, eller mig själv på det sättet. Förlåt.


Skit samma. Är nog inte ens värt ett försök. Tyvärr.
Vissa människor är tydligen gjorda för att man ska ha dom som vänner livet ut, andra är till för att avverkas. Precis som dessa förbannade karlar.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback