Släkten

ihopljuget 2007-07-08
Jaha. Nu har man som sagt fått lite tider strukna från jobbet. Tråkigt. Men det blir bara som så att jag åker till far min redan på tisdag. Kanske man hinner träffa Liam och Anitha innan de far till Orust. Få pussa lite på lillkillen. :D

Jag har ganska stor släkt har jag kommit fram till. Mamma och jag gick igenom alla åldrar på mina kusiner i Boden. Det tog sin lilla tid.
Bengt som är min äldsta morbror har två barn. Urlika som är 33, och gift med två söner. Sen har han Mats, 29 år, som har ett barn, vad jag vet..
Sen kommer Bosse nyp, min näst äldsta morbror. Han har ett barn, Jennie, som oxå är 29. Hon har två söner.
Efter Bosse så kom Stefan, som tyvärr inte lever längre. Han har fyra barn. Sussie, som är 27, och har ett barn. Sen Linda, som är lika gammal som min syster, dvs 22. Robert kommer därefter, och är 20. Sen kommer lilla Elin, som är runt 17 kanske.
Den sista av mina morbröder är HP, eller Hans-Peter som han heter. Han har två döttrar, Therese som är 26, och Jessica som är 24.
Sen har jag även en liten moster på mammas sida, som är yngst i syskonskaran. Mamma är näst yngst. Moster Maj har två söner, John som är typ 15 och Masus (Marcus) som är 13.
Jag har alltså 11 kusiner på mammas sida, och därtill sex kusinbarn.

En ganska stor släkt vill säga. Och det ska bli så underbart kul att träffa folket. Stackars mormor som måste dras med 13 barnbarn, och sex barnbarnsbarn. Och fler barn blir det. Dock lär väl det dröja ett tag.. Fast vad vet jag?

Kusiner som kusiner. Ska bli kul att få träffa alla. Jag ser verkligen fram emot det. :P

På torsdag går flyget. Ont i magen eller vad...

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback