Sådetså

ihopljuget 2007-07-10
För det första. Emma jag skiter i om du är 20 år och tolv dagar. Jag är 20 år och 128 dagar. Sug på den du

För det andra. Määry, klart jag skriver som jag pratar. Hur skulle jag annars skriva?

För det tredje. Jag är väldigt väldigt trött just nu. Plus att jag e lite småfyller. Shottade lite på jobbet, eller efter jobbet, och drack en efterlängtad Hof. Gottigt. VI firade att Elfsborg vann.

För det fjärde. Jag hamnade typ i bråk med kocken idag. Hon kallade mig på både det ena och det andra. Och inte ens en ursäkt kunde jag få. Men tji fick du, SUBBA, chefen tycker bättre om mig ändå. HA!

För det femte. Imorgon ska jag till GBG, för att sen åka vidare till Norrland på torsdag. Jag längtar..

För det sjätte. Det var sjukt mycket folk idag på jobbet. Vi fick ringa in Ingela. Men gästerna var toknöjda i vilket fall. För ja e så jävla grym!

För det sjunde. Nu ska ja sova, fast först ska jag kolla tågtiderna inför imorgon.

För det åttonde. Det funkade att gnälla över kommentarer, för jag fick comments. :D

För det nionde. Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

bitterfetta

2007-07-10 @ 11:08:20

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback