Onanist, javisst!

ihopljuget 2007-07-11
Haha, kom bara att tänka på det. Onanist, Javisst. Nån sån där feministgrej.. Var det inte jättemodernt för några år sen att ha sån broschknappar på sig där det stod en massa såna saker på? Äh, skitsamma

Jag är trött, och utråkad, och förbannat sötsugen. As always. har nog hamnt i ett jobbig sockerberoende. Måste vänja mig av med det. Det få helt enkelt bli mer kaffe! Mer kaffe åt folket!

Du är söt du killen. Men du gör mig förvirrad. Som alla pojkar då vill säga. Hmm. Ni killar är fan knepiga. Jag förstår fan inte hur ni tänker. Killar är som parkeringsplatser, dom bra är alltid upptagna. Haha. Jag och min kära plastsyster kom fram till en bra grej. Vi faller alltid för dom dära snygga bad boysen, och det går för långt innan vi inser att dom inte är bra för oss. Min riktiga syster däremot hittar alltid bra killar. Dom är snälla, och dom tycker om min syster lika mycket som hon tycker om dom. Men dom e fan inga killar man vänder sig två gånger för. Säkert inte ens en gång. Men hon är lika glad för det. Vi kom iaf fram till att vi kanske ska leta bland dom fula killarna. Haha, ne, inte fula, men dom bra killarna. Snälla, söta, omtänksamma pojkar. Som faktiskt tycker om oss, och inte bara vill ligga med oss. Och är dom fula, så är det bara att sätta en påse över huvudet. :D

Nej, usch va hemsk jag är. Men jag känner att det är dags. Det är dags för mig att bli seriös. Iaf liiiite...

Dags att sova nu. Anna och Liam kommer hit vid halv elva imorgon, och då ska vi åka ut till Landvetter. Jag är sjukt nervös, och antar att jag kommer ha ganska svårt att somna ikväll.

Men nu tycker jag att min riddare på vit häst kan visa sig. Eller inte nu, för jag ser ut som ett vrak. Men inom en snar framtid. För jag börjar tröttna på singellivet. Faktiskt. Kan ni tänka er. Sanna Olsson, börjar tröttna. Det är fan inte dåligt det. Har varit singel i över ett år nu, det är nog längsta grejen jag har varit med om och inte tröttnat på. Ha! Singellivet är kanske itne så dåligt ändå....

Svammel kommer nu känner jag. Fingrarna är kalla och stela. Jag är trött. Och mår illa. Sova? Ja Tack.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Pullan

Det dara med att satta en pase over huvudet...hor pa denna; "Hon duger la i krig o daligt vader, bakifran med en pase over huvudet o en porrtidning pa ryggen" hehe...=)
Saknar dej vannen!

2007-07-14 @ 18:45:15

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback