Mobilen

ihopljuget 2007-07-10

Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast?

Emma Sibylla

Vem ringde dig senast?

Emma Sibylla

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?

Jo tack dte är bara  bra, jag har hittat kex i ronneby, ap söt kille.. osv osv

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?

Magnus

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?

Jag tror att vi alla i Dalarna e lite dryga 

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?

Det tror jag med. Är allt bra med Mary förövrigt? Läse om Mattias, inte kul ju.

Har du några utkast?

Nopp

Vad är ditt rekord i snake?

Precis som om jag kommer ihåg det...

Vad har du för kontakter som börjar på ... J ?

Jennie Åre, Jessica Sibylla, Jockd Sthlm, Jocke Jökpg, Johanna Växjö, Johan Anund Vxu, Johan Larsson Åre, Johan Zeldas Växjö, John Johanna Åre, John Åre, Jonas Skåne, Jonas Åre, Jonatan Kalmar, Jonathan Rajje Ljungby, Julia Lessebo,

Vad har du för kontakter som börjar på ... M?

Magnus Helsingborg, Malin Åre, Mamma, Marcus Flodin Åre, MArgot och JAnne, Maria Åre, Marie Sibylla, Martin Varberg, Mask Åre, Max Mojje Åre, Mia Svensson Lessebo, Michelle, Micke Varberg, Mormor,
Vad står det i dina påminnelser?

Sma Micke säger han som bara är nitton

Har du privat nummer nu?

Nope


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback