Long time, no see

ihopljuget 2007-07-22
Jistanes. har inte skrivit här sen den sjuttonde. Och jag vet inte ens va de är för datum idag. Har haft väldigt väldigt mycket att göra. Fullt upp hela tiden, inte en ledig stund.
Men jag gillar det.

Norrland var toppen. Kommer en härlig uppdatering med bilder och grejer en vacker dag i veckan. Får se när jag hinner. :D

Hmm. Tankar åt alla håll och kanter. Vad händer?

Snart höst, det märks på regnet.

Sov gott allihopa. Det ska jag göra.

God natt

Ni vet att ni älsakr mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Marie

Jag har saknat att du inte skrivit, dax för Sannas tankar att skrivas ner tycker jag. Hoppas allt är bra med dig. Kram


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback