Livet knullar oss alla

ihopljuget 2007-07-27
och vi får inte ens orgasm..

Ofta här i livet möter man motgångar. Vissa värre än andra. Vissa kommer man över lätt, andra tar det år innan man glömmer, och vissa kommer man aldrig att glömma. Men vad som inte dödar oss, gör oss starkare.

Livet kan kännas väldigt bittert för stunden. Men som jag ärligt talat sa senast idag så är livet en fest. Vissa fester kan vara dödstrista. Allra helst vill du bara sticka därifrån, lämna allt, och bara glömma. Vissa gånger är det så sjukt roligt, underbart, you name it. Men tyvärr så måste ju allt ta slut någon gång. Man säger ju alltid att man ska sluta när man ligger på topp, när man har nått sitt esse. Men hur fasen ska man veta det?
När är det dags att sluta?

När tar festen slut? När är det dags att tacka för sig och gå hem? Och är det läge alla gånger att dra vidare på efterfest?


Fuck it.

Jag är trött och sliten. Eller som chefen skulle ha sagt. Jag är och..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback