Korvbrödsbagarn

ihopljuget 2007-07-06
har banne mig varit på besök hos oss idag på jobbet. Tror ni mig inte kanske? Men det har dom, och jag har tom bildbevis på det. Korvbrödsbagarn on tour 2007! Sådetså. Orkar dock inte lägga upp bilden nu, för då måste jag först leta upp telefonen, sen leta upp sladden och sen lägga in bilden på datorn osv osv. Och det orkar jag inte.
Inte för att jag tror att någon bryr sig om att dom var där, förutom Emma då, vår egna lilla korvbrödspackare. :D

Men skitsamma
Funderar för mycket, och för ofta. As usual. Brukar inte göra det så ofta, men denna sommaren har fan varit extrem. Vet inte vad jag vill, vad jag känner, vad jag gör, ingenting. Inte roligt alls. Och snart är sommaren slut, och jag har inte ens badat i havet. Det är illa. Mycket illa.

Trött på livet, trött på vissa människor. Trött på att flytta runt, trött på att inte veta vad jag vill. Trött på det mest helt enkelt. Men egentligen mest trött på DIG!
Argh!

Ne, om man skulle ta å göra något vettigt. Typ hänga min tvätt som verkligen måste vara torr imorgon. Hualigen. Och hur ska jag orka detta?

Förmodligen så vet ni inte att ni älskar mig..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback