Ja, jag vet. Jag borde ha bättre saker för mig

ihopljuget 2007-07-02
Men nu har jag inte det. Sådetså

Ska iaf titta på film snart. Den man fick med aftonbladet häromdagen. Namnet har jag på något sätt lyckats förtränga trots att jag läste det nyss. Fodralet ligger nedanför sängen, men just nu är jag waaay to lat för att böja mig ner och kolla. Sådetså

Känner mig lite ensammen nu. :( Ingen att leka med. Ungefär så här kände jag mig i början av min tid i Varberg. Fast då hade jag iaf pengar så att jag kunde åka härifrån. Men nu har jag inte ens det.  Så då får jag väl sitta här i min ensamhet och tycka synd om mig själv. Sådetså

Och till råga på allt. Fick precis höra att Magnus den lilla bitterfittan har fått ett förbannat samtal. Inte kul, inte roligt alls. Fan oxå. Jag visste att det skulle bli så här. Det ante mig. Jävla rövhål. Okej, inte hela världen kanske, men ändåå. Har precis fixat skiten ju, så ska man kanske åka på att igen. Inte roligt. Sådetså

Men nu ska jag ägna mig åt mina bästa vänner. Chipspåsen, colan, sängen och tv:n. Kanske blir det att säga hej till Gastin senare. :P Moahaha. Skoja (eller inte, thats for me to know and for you to never find out) Sådetså

You know you loooove me

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback