I wish I was a little bit taller.

ihopljuget 2007-07-04
Haha, en sån klockren kommentar. I vintras när jag höll på att hänge upp min julstjärna så sitter frida i bakgrunden och slöglor på tv, och zappar och har sig. Jag står på min stol, som var alldeles för låg och sträcker mig så mycket jag bara kan för att få upp den förbenade stjärnan. Kommer med en kommentar om att: - Fan att man inte var lite längre!
Och precis då zappar Frida till femman och hundra höjdare reklamen sätter igång. "I wish I was a little bit taller.. nanana..."  Så klockrent

Har rensat min dator på all onödig skit nu (Nej Micke, jag har inte tagit bort SIMS). Eller nej, okej. jag har rensat igenom "Mina dokument". Slängt säkert tio dokument, av typ femhundratrettioåtta, och så har säkerligen femton bilder satt sin sista potatis. Nu ligger allt detta i min papperskorg, och kommer väl att göra det i sisådär tre månader till innan jag ångrar mig och skickar tillbaka det till "Mina dokument".

Har iaf lyckats fjäska för min kära plastsyster. Så nu ska hon inte bara hämta mig i Mölndal den elfte, utan även köra ut mig till Landvetter den tolfte och hänga med mig där tills hon börjar jobba. Och som inte det var nog så ska hon även köra ut mig till Mölndal den sjuttonde, när jag kommer tillbaka till Landvetter.
Är hon inte för gooo?

Ne, nu ska jag gå å köpa kakao, så att jag kan baka mig något gott till kvällen. Eller så låter jag bli, för jag vill inte bli tjock.

Dagens vettiga ordspråk då kanske skulle sitta fint nu.
Det är inte bara tvåsamheten som gör en tjock, även ensamheten kan göra stor skada..."

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback