Hause bitte

ihopljuget 2007-07-08
Nu har man kommit hem efter ännu en trevlig kväll på jobbet. Tror nog allt att en värmlänning flörtade med mig. Hmm, det var iaf en Sanna kille. Eller en av alla Sannas sorters pojkar. :P Men jag tror nog att den sortens kille är något jag kommer stadga mig med. But who knows? Kanske blir det precis raka motsatsen.

Skitsamma. Blev lite sur idag dock. nu har dom strukit en massa tider från schemat, vilket innebär att tre av mina tider som jag egentligen skulle haft förra veckan försvann. Lite surt då jag blev tvungen att köpa flygbiljetter i ekonomiklass då ungdom tyvärr var slut den tolfte. Hade jag kunnat åka den elfte, dvs om någon hade kunnat ta mitt pass då, så hade jag sparat runt tusenlappen. Lite surt ska jag säga er. Det känns som om tiden i Boden kommer gå sjukt fort, och det finns ju så mycket jag vill göra, så mycket folk jag vill träffa. Men jag hoppas att dom kanske tycker likadant och samlar sig på en plats. Får väl hoppas det iaf.

Jaja, dags att sova, för här blir inga barn gjorda. Förstår inte varför ingen är inne på msn, klockan är tre en lördagnatt. Folk kan väl inte sova vid den här tiden?

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback