En gång till

ihopljuget 2007-07-02

Woho. Jag är värsta poppis nu. Som sagt, jag är nog på väg att bli den nya Paris Hilton. :D

En kommentar till, det är inte dåligt det ni. Jag vill veta vem denna mystiska Sanna är, som skriver till mig. Har inte hon en egen blogg? Folk får inte skriva till mig om jag inte vet vilka de är. Nej, nu blir jag bitter. Man vill ju som kunna tacka personen i fråga för dens fina ord. Visar att man tar åt sig. Men det gick åt helvete.

Och nej Micke, det är inte jag själv som skriver kommentarerna. Jag borde väl vara smartare än så och isåfall hitta på ett annat namn. Och inte något som är precis likadant som mitt. Eller hur? Du är bara avis för att ingen kommenterar din blogg. Dumma Lillen.


Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Sanna

haha nej ja har ingen egen blogg, o mystiska sanna va ett sånt härligt smeknamn att ja tänker fortsätta va mystisk xD
men nu ska ja inte kommentera mer då, så byebye paris!

2007-07-02 @ 22:10:30

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback