Donnie Darko

ihopljuget 2007-07-04
Typ den sjukaste filmen jag sett. Men den va störd, samtidigt som den var så lik vekligheten, på något konstigt vänster. Svårt att förklara. Sjukt bra film. Har inte hunnit smälta den än. Kommer nog ta sin lilla tid.

Jag har en tendens till att gå in så djupt i vissa filmer. Verkligen fastna för dom, och känna med människorna i filmerna. Ni skulle sett mig när jag hade sett "Säg att du älskar mig" Jag var upprörd en vecka efter den ju. Och jag överdriver inte nu.

Ne, dags att sova, ska bara filosofera över världen.
Och allt hemskt som finns i vår värld. Jag tänkte börja med bara just mina nära och kära. Sen får vi se hur långt jag hinner innan jag somnar.

Fy fabian vad jag blev nere nu.

Why are you wearing that stupid bunnysuit?

Why are you wearing that stupid mansuit?


 

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback