Blame it on the boogie

ihopljuget 2007-07-29
Jajemen.

Äta här eller på påse?
Det är ju lätt standarskommentaren på jobbet. Jistanes.

Vilka veckor jag har haft. Herregud säger jag bara.

Hmm.. Så mycket tankar som kommer till mig så fort jag slappnar av. Inte bra

Sen behöver jag gå på toa, men eftersom jag knappt varit hemma på två veckor, så har jag glömt att köpa toapapper. Grattis Sanna, verkligen..


Ne, god natt

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Jessica

Hej Sanna!!! Jag läste sms:et som du hade skickat till Tobbe, gud vad komiskt. Vart träffade du honom??? Vad har du för nr?? Har ju tappat min telefon, var iofs ett tag sen nu. Jag har 0738287641, halebop. Hör av dig! Kram vännen!

2007-07-29 @ 18:50:43

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback