Always look in the bright side of life..

ihopljuget 2007-07-28
Inte alltid så lätt som det låter. Tyvärr.

Snart ska jag åka hem. Åka hem till Mamma. Och bara slappna av. Har varit två väldigt hektiska veckor, med mycket som har hänt, och mycket tankar som har rusat runt i skallen. Har knappt haft en ledig stund, och absolut ingen tid för eftertanke, och filosofering, vilken man kan behöva.
Men det ska jag ägna tiden i Lessebo till. Åka hem, slappna av, och andas ut. Våga släppa ut mina känslor och aggressioner. Kanske gråta ut lite på annisens axel. Kan jag behöva. Liiite iaf.

Nej, nog babblat. Nu ska ja sova. Känns som om det vore dags. Ska upp tidigt imorgon.. Puuh!!

Ni vet att ni älskar mig.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback