Skadeglädje är Sannas enda glädje..

ihopljuget 2007-01-16

Okej, rubriken stämmer inte, men det är alltid lika kul att leka med ord.. : D

Sitter å kollar på en sjukt trevlig film, Grind, på sexan
Bara massa söta pojkar, och det bästa är att dom e skatare.

Det har fått mig att fundera lite, fundera lite på min drömkille
Du vet den där killen man drömde om när man var liten, den perfekta killen som egentligen inte existerar. Han, med stort H.

Ja, och här kommer det, han ska vara:

Brunett
längre än mig, dvs typ 180 cm
Skatare och hockeyspelare
gärna polisstudent, (eller iaf ha ett yrke med uniform, grr)
"Storhänt"
Smart, men inte föööör smart
Social
Trevlig
Rolig, dvs ha lika dålig humor som jag

Ja denna listan kan bli riktigt lång, får väl uppdatera den en vackrare dag.
Eller en augustidag i maj, så att säga

inte lite krav jag har på min karl.
Men som sagt, han finns ju inte..
Har dock hittat karlar som stämmer in på de mesta, men då saknas något av det väsentligaste..
Och det är ju inte bra

haha.. ska de va så ska de fanimej va.

Däremot hade jag ju inte tackat nej till Adam Brody, Oh my God.

Ja, som sagt, Ni vet att ni älskar mej



Time for a update..

Det är riktigt skönt att kunna skriva av sig ibland, och bara släppa lös sina tankar.
Tankarna nu är Guds gåvor till folket. :D

- Creme fraiche

- Kycklingfilé

- Marabou mjölkchoklad

- Fetaost

- Rödlök

- Manliga polisstudenter :D

- Karlar överhuvudtaget

- Skumpa

- Vit Choklad

- Kaffe

- osv osv osv....

Just för tillfälelt kommer jag ju inte på fler, men Tack gud för dina gåvor. :D Me like

Är nog färdig med min opponering nu iaf. Riktigt tråkigt är det, men det känns som om jag har fått kläm på det hela. Kanske...

På torsdag ska jag jobba, Åh, va kul det ska bli. :D
Polisfest, Sanna kommer att vara i himmelriket. sweet

På tal om vädret,
Jag citerar Emma Sjöö, (fast lägger ditt en egen liten personlig touch på det hela)
"Mitt liv är inte fullbordat förrän jag får säga Hej då till Bam morgonen efter.."
:D

Den du, med lite socker på .

Och BTW, ni vet att ni älskar mej


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback