Länge sen

ihopljuget 2007-01-16
Oj, Jag som skulle bli en inbiten bloggare. Det gick ju sådär bra. Haha..
Får väl bättra på mig nu.. Hua

Jaja, dagens sanning är att Sanna slutar att vara student typ imorgon. Biljetten till Åre, mitt vinterland, beställdes idag. Den 26:e far jag. Det ska bli så sjukt underbart! Längtar upp till mitt vinterparadis.. Och Johanna är ju redan där uppe och väntar på mig..

Hänt sen sist
Haha, det har ju hänt rejält många grejer sen sist. Sivans, Tutten, Johan, Scotty doesn't know, karaoke, hissen, daggmaskar, jibbery Joe, Statyn, listan e lång. Vilken höst. Vilka vänner jag har hittat. Troligtvis vänner för livet.

"Jag vill ha en fyra tequila, och STOR ska den va!"

Snart dags att packa lådorna och väskorna än en gång. Orka flytta fram å tillbaka. Flyttlasset går på söndag. Oj..

Jag sitter bara och väntar på att få något litet svar från de jobb jag har sökt. Jag vill, jag vill jag vill!

Men tyvärr kan man ju inte få allt i livet.

Dags att fortsätta med denna kursens sista moment, opponeringen. Tråkigt värre, men som sagt, man kan inte få allt här i livet. : )

Men, ni vet att ni älskar mej!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback