Johanna

ihopljuget 2007-01-27
Johanna min lilla pingla, varför hör du inte av dej?

Sitter här å väntar på dej ju.

Hualigen. uppe i åre igen nu ju.
Var på möte med jobbet i morse. Det gick bra. verkar som om att tjejerna är trevliga iaf. :D
Och chefen är inte fy skam han heller.. riktigt trevlig liten karl. haha

Längtar redan tillbaka till Sivans.. Det hade inte varit helt fel med lite Sivans ikväll. Är så jääävla sugen på en redig bläckfylla.. Men det får vi väl fixa imon kanske. eller vad säger du Johanna.. Ska ju inte jobba förrän på tisdag. Så jag hinner ju vara bakis hela måndan.. :D

jaja, längtar lite efter något speciellt. Vill nog bli lite förtjust i någon. Nån som man kan se det lilla extra i.. nån sötnos.. Han med det stora H.. eller nått..
Äh, orka med sånt.. ställer bara till massa problem.. OCh jag är ju inget flickvänsmaterial, eller hur Kheder?
hahaha

"o ful e du oxå"

Haha.. så jävla sköna vänner jag har. Vilka roliga tider jag har haft med alla söta vänner.

men det var länge sen jag var i ett sånt paradis som på polisfesten. Bara massa snygga poliser.. ojojoj..

Studentveckor nu dock.. det är inte helt fel de ska ja säga dej. :D
Mkt fina pojkar att flörta med, hoppas jag.

Johanna, imon e de du å ja som gör Åre. Visar stället hur det ska se ut.. Yeah right my love!
Det kommer vara vi som gör kvällen ju.. haha

om bara emma hade varit med.. Hua..

polisen pratade med mej idag, kors i taket.. hahaha
söt karl det dära, eller ska vi säga välutrustad karl.. hahaha

Ne, nog tjatat från min del.. blir mest bara en massa meningslöst svammel från min sida just nu..

Men as I said before..
Ni vet att ni älskar mig!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback