Johanna, än en gång

ihopljuget 2007-01-28
Okej de va inte Sivans. men vi hade kul ändåå
Som alltid.. Det känns dock sjukt att du är här.. va fan, du är ju campus.. men men.. kul är det iaf att vi har varandra.. skönt att ha nån annan än bara åre folket iaf.. :D

tralala.. liet glad i hågen är man iaf.. :D skönt att man känner halva oliven nu.. :D hahaha..

:D :D

Jag mår bra, allting känns najs... Jobbet börjar på tisdag, det är dippan imon, och jag älskar mina vänner..
Dom är dom bästa vännerna som finns. Jag lovar dig! Utan mina underbara vänner hade jag inte varit hel. Fy fan va underbara ni är!

SJukt kul har vi ihop iaf.. Hualigen

Emma å Kheder, Åre är inte detsamma utan er, även fast ni inte varit här innan.. men, ja ni fattar..

det finns många man saknar här uppe från HR packet.. Men ni kommer väl upp?

imon blir de Johanna och jag på förfest med ett gäng karlar.. det gillar vi.. ska bli sweet som fan..
haha, dom fixar spriten och johanna fixar en vän.. hahaha.. deras kommentar på det hela var ju direkt frågan om ja var snygg.. vad tror dom, Johanna har ju inga fula vänner.. :P

Ojoj, Hoppas att du tyckte om mina vänenr Johanna babe.. Vill att ni ska vara vänner oxå juu.. :D men dags att sova nu kanske jaaa.. ska ju sitta barnvakt åt snorungen imon me.. :P see yaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback