Jobbintervju..

ihopljuget 2007-01-30
Wohoo, fick mail från ett jobb idag.. ska på intervju i februari. Måste bara kolla upp om jag har möjlighet till detta.. Hoppas det iaf. Vill verkligen utomlands i sommar. Det hade varit så jävla najs.
Inte fel nån stans.

Denna dagen började så jävla illa, men ju längre dan har gått, desto bättre har den blivit.
Det gick jättebra på första dan på jobbet, lite trött är jag dock, men det känns ändå okej.

Jag mår bra.  Jag är glad, jag har kul och jag lever mit. Det som är det viktigaste av allt.

Jaja, nu ska ja dona med annat.. har lite saker att fixa innan jag kan lägga mej ikväll..

men ni vet att ni älskar mej..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback