Förskräckligt och underbart på samma gång, som frihet i en mugg..

ihopljuget 2007-01-22
Vilken rolig film.. Ojoj.. eller så kan det bero på min torra humor.. :D
Boog & Elliot, vilken film.. :D Humor på hög nivå.. Kan bero på att ja e så jävla trött i huvet/kroppen som jag skrattade såmkt. Kan oxå vara som så att jag skrattade åt Kheder. Har fan skrattat hela dan..

Haha, jag vill inte köra i det högra körfältet, det är så mkt snö där.. hahahahahahahahahah

Dags att plocka fram snökedjorna Kheder..
:D

Mkt snö i småland, årets skämt eller?

Nu är lägenheten tom iaf. Kheder har fått soffan. Ta hand om den så är du snäll! Its my honeypie.. :D

Humorn e som sagt på topp!

Vilken dag. hua..

Lite sentimentalt är det dock att skiljas från Växjö, ännu en gång. Men jag kommer tillbaka.. Förr eller senare.. You never know...

FAst nu längtar jag faktiskt efter något eget, en egen liten lya, med bara mina prylar, och bara mitt mitt mitt..

men det får bli en annan dag. till hösten kanske.. Eller sommaren, bara man får tag på ett jobb.. kanske ska börja plugga igen? hmm.. tåls att tänkas över...

nedags att sova nu kanske.. lång dag imon me.. :( men see yaaaaa

Puss hej

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback