Fler polisfester åt folket.. :D

ihopljuget 2007-01-19
Ojoj, jobbade på polisfesten igår. Gissa om de var många snygga karlar där eller. Gissa om vi tjejer hade fullt upp med att dregla, flörta och åter dregla.. Jag säger bara OJ!
Sen fixade dom ju in mej å Emma på stallarna, för deras privata efterfest. Vilket röj. Jag å Emma, och bara massa poliser. Vilken kväll ska jag säga dej. Sov typ två tre timmar inatt, sen upp å börja jobba vid åtta. Bakis idag? jajamensan.. Men jag gjorde den utlovade bortamatchen iaf.. Haha..

Dagen har varit sjukt seg, men skitkul. :D jobbar ju ihop med Josefin, en annan extraanställd. The Dream Team. :D

haha

Sån skön tjej. :D


Vilken kväll. Den är än så länge relativt oslagbar! Woho..

Ne, dags att ringa Johanna för att ge henne en uppdatering.. :D see ya

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback