Denna dagen lider nu mot sitt slut

ihopljuget 2007-01-17
Jaha, klockan är 20 i tolv och det borde vara dags att sova.
Kom fram till att det känns tomt utan en Johanna på soffan. Det har som blivit en vana att hon sover på den ju.

Tankarna rusar runt i mitt huvud.
Har uppdaterat lite listor som jag har här hemma, mitt alfabet t.ex. Måste börja ta tag i mitt liv.
Kan inte fortsätta så här, det funkar inte..

Har förövrigt blivit letad efter vad gäller jobb. Det känns faktiskt riktigt bra. Aldrig fel när folk vill ha tag på en. :)

Vill dock ha jobbet på Twins, kan dom inte höra av sig snart.

Ska jobba imon, som ja sagt tidigare. Det ska bli riktigt najs. :) Polisfest är aldrig fel det inte, speciellt inte när jag står i baren, och kan flörta med precis alla. Jag har ju några karlar inspanade, så det ska inte bli några problem. :)

Har förövrigt packat lite lådor. Det känns lite vemodigt. Ska flytta. Det är slut nu.
Det är över nu..

Dagen har flytit på som vanligt. Inga större nyheter, men inte heller något tråkigt som hänt..

Längtar bort. Men längtar till mitt eget. Måste skaffa mig ett eget snart. Är så trött på att ränna runt, och inte ha ett eget hem. Som längst har jag bott på samma ställe i nio månader dom senaste ter och ett halvt åren. Och det har bara varit lägenheterna på skolan. Inga egna möbler, inget sånt. Vill ha MIN lägenhet, med mina grejer, och mitt liv. Ska skaffa mig det till hösten tror jag. Måste bara ha ett jobb då.. men det löser sig alltid.

Ska kolla lite efter nått kul nu. Vi hörs,

Och ni vet att ni älskar mej..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback