Qualem muleirculam!

ihopljuget 2007-02-04
Jag är sugen på att skriva nått så här "worldbreaking news"

Eller typ något vettigt. Om typ politik, eller uländernas problem och hur vi ska lösa dessa. Men jag kommer inte på något vettigt. Är nog ingen vettig person då.. hmm..

En grej jag kom, dock inte så vettig är att jag vill lära mig latin. Asså inte flytande, men typ gå en nybörjarkurs i Latin.. Hade inte det varit sweet.?

Jaja, tänker mycket på en viss karl. Han är söt det är han. Jättesöt..

Men jag vill inte offra mina drömmar pga av nån. Mina drömmar, och mina mål vill jag uppnå. Men vad är egentligen mina drömamr, och vilka mål har jag i livet.?

Jag vill hitta min grej, det jag vill göra, och där jag vill bo. Skapa mig ett riktigt liv, ett vuxet liv..
Funderar på att söka jobb lite här å var i Sverige, sen ta ett jobb, skaffa lägenhet där, och flytta dit. trivs ja inte kan ja hitta ett nytt ställe..
Funkar det att göra så?

Men jag är lite sugen på att stanna i södra Sverige. Småland är ändå mitt ställe lixom. Sen ska de inte vara en alldeles för liten stad. Mycket folk vill jag ha runt mig. Gärna nära till vännerna, så man kan åka å hälsa på ibland. Faan, det får bli Växjö igen asså.. haha

Ne, men jag är nog sugen på att flytta tillbaka dit. Jag gillar ändå det stället sjukt mycket. Det är ju mitt Växjö..

Ska fan söka lägenhet där nu.. Ska göra intresseanmälan på några nu. Så får vi se. En plan B blir det ju om inte annat.. Sen ska ja söka jobb på lite ställen i stan. Ja, det kör vi på. :D Växjö får det bli.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback