Okej...

ihopljuget 2007-02-10
Häcken full så att säga, men det är så jag vill leva mitt liv. Funderar på att leta efter nån annanstans att bo. Visst jag tycker verkligen om Lisen och Collan.. men jag rivs inte riktigt bra här.. Kan inte slappna av ordentligt..

Men vi får se..

Det löser sig alltid..

Jag vill vara med dig.. Bara dig.. vad gör du?
Kan du inte komma hit å mysa med mig? Kom kom kom...

Hmm..

Jag leker inte med dig iaf. det gör jag inte. Däremot ser jag nog dig mer som en "Semesterfling".. men det kan nog gå att uveckla.. men det beror på vad du vill och känner... Hmm.. faaaan för tidigt at ens tänka så här.. Why why why..

Ska jag skicka ett sms? Ja, det gör ja.. men vad ska ja skriva då? hmm..
jiobbgt läge nu du gumman.. hua..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback