Jobb?

ihopljuget 2007-02-19
Vad fan vill jag göra med mitt liv.?
Satt å kollade efter jobb som Cafébiträde, elelr Barista, men hur många såna jobb finns det? Jo typ två.. Och inget som skulle kunna funka, med tanke på att alla var i sthlm. Hur lätt är det att fixa boende där då? Ja just det..

Men jag pratade iaf med tandis idag, och ska fixa tanden i mitten av Mars, ska de bli gött eller?
No longer Tandfeen.. :D

Ska nog fixa med mig lite Cv:n då och lämna in på lite olika ställen i stan.. Men får se.. Jag vill fan jobba som Barista, eller iaf Cafébiträde.. Jag gillar ju det..
Men men, vi får se..

Är lite sugen på Gbg me.. men lätt å fixa boende där dååå.. Ööhh, neeej..

jaja.. ska kolla lite på lägenheter nu iaf.. see ya

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback