Helt jäävla meningslöst..

ihopljuget 2007-02-21
Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
boken i handen. Han tittar upp på den främmande mannen med

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Lisens fåtölj

Vad var det senaste du såg på TV?
Tyvärr så var de tråkiga Dr Phil

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Typ åtta.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lisens högljudda telefonröst

När var du senast utomhus och vad gjorde du?
typ fem minuter sen för en rökpaus

Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Gamla blogginlägg

Vad har du på dig?
Mjukisbyxor, svart V-ringad tröja, och skidbyxorna..

Drömde du någonting inatt? Vad?
Nja, förverkligade snarare drömmar.. :P

När skrattade du senast?
Nyss, när jag läste en annans undersökning

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fyra tavlor.. och tapeter.. :D

Har du sett något konstigt på sistone?
ja

Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaningen?
Vilken var den senaste film du såg?
Smala Sussie, soo sweet

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Dej?

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har bara en framtand. :P

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Det får bli min osagda hemlis

Tycker du om att dansa?
Dansar aldrig nykter..

George Bush?
Inte i mitt sovrum tack..

Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka, vad får hon heta?
Andranamnet är iaf bestämt, Margareta

Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Funderar på Robin
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Yes please

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nej fan, inte du igen.. :P

Har du pojkvän/flickvän?
Japp, flera stycken

Är du kär?
Sist ja kollade så var ja inte det, nej..

Hur tidigt stiger du upp?
Sådär en fem minuter efter att jag vaknat..

Vem/vilka vet mest om dig?
Lisen, Anna och  Michelle..

Gillar du att slåss eller?
Slåss och slåss, det kan man diskutera..

Vad ska du göra ikväll?
Ska nog soooova

När var du senast riktigt full?
Ha, igår kväll på Bygget

Är du seriös?
Seriös? Jag? ha

Hur många biologiska syskon har du?
Ett, Syster Yster..

Hur många timmar sover du per natt?
Alldeles för få

Vilken färg har du på håret?
Brunt..

Och frisyren, hur ser den ut?
Knullrufs på hög nivå

Vad har du för färg på ögonen?
Blå, å fina
Vad vill du ha för färg på ögonen?
Blå, och fina..

Vem är snyggast i världen?
Jag såklart..

Ska du duscha idag?
Yes yes, bort med stekoset..

Vad är det för veckodag?
Onsdag

Är du uppväxt i stan eller på landet?
Stan

Har du utländska föräldrar?
Nope..

Gillar du att laga mat?
I’m loving it..

Hur många par skor har du?
Sist ja räknade kom ja upp i typ 25 par
Var har du ont?
Nacken och ryggen..

Vem är bäst just nu?
Jag såklart..

Använder du hårspray?
Yes yes, det händer väl, ganska ofta..

Favoritserie?
på tv? Hinner fan inte kolla på tv..

Gillar du seriehjältar?
Jaja, absolut.. hrmm

Killar eller tjejer?
Förderar ju killar, men ja e inte den som e den..

Salt eller socker?
Söt som socker

Gillar du ketchup?
Heinz tack..

Är du bra på att måla?
Nja, jag skulle mer kalla det att jag suger på att måla

Sommar eller vinter?
Just nu vill jag ha vinter, om nån månader så vill jag ha sommar.. :P

Vilken tid gick du upp idag?
Hmm, halv nio tror jag

Vem kramade du senast?
”Edward Norton”

Vem pussade du senast?
Same same..

Säger du "kex" eller "chex"?
Kex, speciellt om de snygga karlarna.. :P

Vad längtar du till?
torsdag nästa vecka, när Sanna fyller systembolaget

Favoritalkohol?
Baccardi ffs

Vad tycker du om ditt utseende?
Snyggaste bruden som någonsin gått i ett par skor.. :D

Varför fyller du i detta?
har otroligt tråkigt, och ville ha nått att göra..

Vad heter dina husdjur?
Bamse, fast de e mammas kiiize

Hur kommer du bo till hösten?
Somewhere, somehow..

Har du körkort?

Säkert minst tre stycken

Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
typ 26

Humör just nu?
Trött, men alltid lika glad ändå

Favoritgodis?
Choklad..

Är det nåt du absolut inte äter?
Japp..

Sommarplaner?
Leva livet.. :D

Saft eller alkohol?
Alkohol…

Hur många kuddar sover du med?
Just nu igen faktiskt..

Morgon- eller nattmänniska?
Natt ffs

Sparare eller slösare?
Slösa.. Pengar är till för att brännas

Bästa film?
Omtumling på torktumlaren.. :P

Kommer du ihåg din första kärlek?
Yes, han e så söt..

Älskar du henne/honom fortfarande?
Nån stans långt där inne kanske..

Har du några homosexuella vänner?
Yes yes, mina små bögar.. :D

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?
Inte en chans..

Tror du på kärleken som ett misstag?
nej för faaan..

Bio eller promenad?
Promenad.

Är du kittlig?
Yes, speciellt på ett ställe.. :P

Rädd för insekter?
DÖD ÅT SPINDLAR

Det här är jag bra på?
Leva livet, och det mesta jag gör..

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna läsa tankar

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Yes yes

Var nånstans?
Handleden, och i ljumsken..

Anser du att du är stark?
Världens starkaste Sanna

Vad gör du om du får hicka?
Inser att jag nog druckit för mkt, Fyllehicka…


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback