Full rulle

ihopljuget 2007-02-17
Denna veckan har oxå bara glidit iväg. Hinner knappt reflektera över vad som händer ju.

Var ju i Gbg i måndags över dan. Träffade Pappa, hans tant och plastAnna.. Hade en riktigt trevlig dag fick lite presenter och käkade lunch/middag med far. Italienskt blev det. riktigt gott. :D

Var ju även på intervju. Vet inte om det gick så bra, men vi får se. Gick det bar så blir det nog Kreta i april. Sweet

Måndagen tog jag det bara lugnt. Riktigt sleten efter sammanlagt 26 timmars tågresa på mindre än två dygn..

Tisdags så vart det jobb. Jobbade med Chefen, som är så himla snäll.. Körde först hem mig så jag kunde byta om sen skjutsade han ut mig till Undersåker för förfest med Emma och hennes Göteborgare. Trevligt kväll, där ute, med trevliga karlar. Vidare till Bygget, där jag inte stannade speciellt länge.. haha.. Suprise suprise.. Hittade ju lille Edward.. :D

Onsdagen vart det jobb. Helt själv hela dan, dvs 13 timmar. Men det funkade. Förbi Harrys på hemvägen och träffade Johanna och hennes Karlar en snabbis.

Torsdag var de ju oxå massa jobb. Hela dan då med ju. Sen blev det en liten pinsam utgång på kvällen. Träffade två helt psykokarlar. Herregud, riktigt läskiga var dom. Usch..

Sen igår satt man hemma efter jobbet och myste med Michelle, Lisen, graaf och hans söte vän Jonas. Jonas var riktigt gullig. Men tyvärr hade jag bara tankarna åt ett håll. Haha..

Bakis och dan vaknade man i morse och upptäckte att Collan hade varit "duktig" och gjort frukost till sig själv.. En Avokado och en tallrik yoghurt. Som låg överallt i hela vardagsrummet.. :D
Vi gick ner på byn och kollade runt lite på allt som händer. Har ju missat hela VM ffs.
Sen  upp till jobbet och käkade. Haha, orka laga mat..

Så nu sitter vi här hemma, har druckit varm choklad och ätit kanelbullar.  Mysig fika helt enkelt..

Jahapp, det var en uppdatering från veckan som gått.
Vad händer ikväll då?

Lisen och Markus ska sitta här hemma och mysa. Men jag då?
Funderar på att dra över till grannarna och se vad som händer där.. MAn vet ju alrdig, kanske blir det en helkväll.. :D

Annars har vi ju alltid söndag. Det ska bli Najs.
Sundays at Dippan so to say.. :D

Sen är det löning på fredag, det är ju inte fy skam det heller. Så nästa vecka blir det full rulle. Fyller ju 20 :D
Plus att Adde ska ha grillfest i sin isbar. Det är ju inte helt fel de ju. :D

Plus att Johanna ska ju inte jobba för vm den veckan, så då kommer hon ha mkt mer tid för lilla Sanna.. tycker om min Johanna ffs.

Näe, nog med svammel från min sida.

Go är jag, bara så att ni vet...
Och livet leker, Sanna mår bra, och trivs. :D
Fy faaan va livet är underbart!!


Ni vet att ni älskar mej..
See yaaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback