Byggetkväll

ihopljuget 2007-02-27

Ikväll är det som vanligt Bygget. men Sanna är waaay to tired för att ens lyfta ett finger och orka bry sig.
Hade iofs varit sjukt skoj, jag gillar ju Bygget numera.. Men jag orkar inte.. Måste slappna av nu ett tag. Har mycket att göra nu i veckan..

Snart fyller man tjugo. Sanna kommer bli vuxen. måste betala för sjukhusbesöken, och allt annat jobbigt skit. Usch. Pensionssparar gör man redan, betalar skatt, har Ica och Medmera kort, abonnemang på mobilen, listan är lång. Fan, man har samlat på sig rätt mycket vuxenpoäng på sista tiden. Storhandlar ibland, med lista ffs.

Ojoj. Fan, livet har gått fort. Är det nu man ska titta tillbaka och tänka vad ens ungdom har tagit vägen? Vad har man gjort med sitt liv egentligen?

Ha, jag har gjort way to much, även för mitt eget bästa. Been there done that så att säga.
Jistanes. Men jag kan iaf kolla tillbaka på min "spillda" ungdom och säga att det finns inte mycket jag ångrar. Visst jag ångrar vissa grejer, det gör jag, men jag har lärt mig något av dom iaf. Misstag är till för att göras. :D

Däremot är jag inte vuxen på riktigt. jag har inget sparkonto (eller jo det har jag, men de e tomt), inget körkort, inget hem, osv osv...
Däremot har jag möbler och grejer till att fylla ett hem.. hmm..


Men iaf. Dagens sanning är att jag lägntar efter något eget. Ett eget litet krypin, som är mitt och bara mitt. Där jag kan ha min fina mysiga soffa, min fina hylla, och min goa säng. Köpa ett fint köksbord och massa fina grejer att ha lite överallt. Det längtar jag efter. Få göra det på mitt sätt. Och göra vad fan jag vill i MITT hem..


Det vill jag ha..


Jaja, ska leta vidare och se om jag kan hitta mitt framtida liv.. See ya


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback