"Alla årebor har skägg"

ihopljuget 2007-02-01
"FEL! Alla manliga årebor har skägg. Tjejerna rakar sig regelbundet. "
- MagasinÅre Nr 2 - Vinter 2007

Haha. Var bara tvungen att ta med detta citat.
Har suttit och bläddrat igenom magasin Åre. Så jävla rolig tidning. Skrattade mig igenom halva tidningen.

Dagen började vid sju tiden av att Collan satt på sitt rum och sjöng/skrek "änglamarken". Hatar den sången nu för tiden. Ahh, Collan har lätt förstör den. mest med tanke på att hon bara kan typ två meningar, så dom kör hon om och om igen. Det tar aldrig slut heller ju.

Somnade om, och vaknade vid tio tiden efter en dröm att en kär vän hade dött. Vaknade upp och insåg att jag tokgrina. Galet.

Sen upp vid tolv, in å duschade och gjorde mig iordning. Gick ner på byn, och hade verkligen ingen lust att gå å fortsätta städa den dära förbannade lägenheten. Men pengar är det ju tänkte jag och gick upp å donade. Tog mig bara typ två timmar att få den klar.

Sen ner på jobbet och småprata lite med dom. Trevligt trevligt.

Och vidare till byn, gick en runda på torget och kollade i dom nyöppnade affärerna. Mycket fint fanns där, men det fick bli en tröja från Vero Moda. Svart med knappar ner förbi brösten. Väldigt fin.
Till ICA för lite matinköp och sen den förbannade Astmabacken upp till torpet.. Så sjukt jobbig.

Men iaf, kontentan av det hela är att dagen har bara runnit förbi, men jag har iaf lyckats tjäna 900, inte helt fel.. 600 är redan slut dock, men det är en annan femma..

Men jag vet inte vad du vill, och det gör mej gaaaaalen. kan du inte ringa å berätta?

Sen är jag sugen på att festa. Johanna, varför har du så mkt att göra föör. Dumma duu..


Emma min femma. saknar dej, just so you know.

Och Annisen min. dej saknar jag alltid!

Men ni vet att ni älskar mej.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback