Tack bonja och sosse

ihopljuget 2007-12-24
:P
Ne, Sonja och Bosse ska de ju vara, och lilla Minna. :D
För när jag kom hem nu, efter min uppesittarkväll hos Anna och Nicke P så såg jag att jag hade fått ett julkort av dessa underbara människor. Åh, jag saknar dom så himla mkt. Som det ser ut nu blir det tyvärr ingen Lilla snäckan för mig i sommar. :( Men jag kommer förbi med ett tält och campar i nån natt om det går för sig? :P

Ne, nu är det julafton.
Vilket innebär att jag får öppna mina julklappar, men jag väntar nog tills jag har sovit av mig ruset. :P (vilket rus? det lät bra iaf?)

Förövrigt fick jag BINGO idag, och vann en ny lott. vilket tyvärr innebär att jag måste spela Bingolotto fler gånger i mitt liv. Attans järnspikar.. :(

Jaja,

God jul på er alla.

Ni vet att ni älskar mig, och tomten. :D

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback