Svin..

ihopljuget 2007-12-22
Det enda karlar är bra till är.... Ja, vad är det egentligen? Hur kan han ha mage att dyka upp på jobbet, med en burd med sig, som han sen åker hem med? Nicht okej. Inte okej vill säga.

Men okej, får väl skylla mig själv lite när jag brer på så förbannat om det ena och det tredje mitt framför näsan på karlsloken. Synden straffar sig självt som man säger. Men ändå..
Och hur gammal är hon? Jo det ska jag berätta för er. För om hon är den jag tror hon är så är hon 18. Jajemen.. Och dvs att det skiljer 7 år mellan dom. Grattis! Mina lyckönskningar till er.  (NOT!!)

Dags att sova nu, har tvätttid klockan sju, dvs om tre å en halv timma, sen kommer syster om ett tag med, och då ska vi åka till GBG och fira jul med fader våran.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback