Lucia

ihopljuget 2007-12-13
idag är det tydligen Lucia..

Har ingen som helst julkänsla.. Kan vi få lite snö i Småland så kan jag bli lycklig igen?

Jaha. Idag måste man tydligen städa här hemma. Varför vet jag inte, men de ser ut som hej kom å hjälp mig. Borde diska, plocka undan, tvätta, dona.. Sen på söndag ska jag julbaka här himma. Lussebullar blir det. Sen ska jag koka den där förbannade glöggen me. Argh, jag orkar inte. Jag vill inte.. Har inga flaskor heller.. ååhh..

Åhh.. Jag vill inget hellre än dit.. Dit är ett ställe jag inte nämner vid namn, men dit vill jag.

Och till Åre vill jag. Jag vill Jag vill Jag vill!!!!

Sovit för länge idag har man gjort. Halva dagen har gått, och jag har inte ens klätt på mig. Usch, jag gilar inte sånt här. Usch nej usch usch..

Fy tusan va gnällig jag är nu. Jajemen.

Ne, dags att skaffa mig ett intresse. Eller ett liv. You choose.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback