Julefrid?

ihopljuget 2007-12-22
I min fars familj så är julefrid något av det mest sällsynta du kan hitta.. (?) Ingen lugn och ro, bara massa tjabb och krabb om precis allt du kan tänka dig. Och inte får man öppna sina juleklappar eller. Så himla dålig stil ska jag säga er. Jajemen.

Men, en himla massa mat har man klämt i sig idag iaf. Och det ska jag säga er, det är inte sällsynt i denna familj.

Vissa brukar skatta mig lycklig som får fira jul två gånger om året. Får alltid dubbelt så många juleklappar som alla andra, iochmed att jag har två familjer. Men om jag nu ser det som en fördel eller nackdel har jag inte riktigt bestämt mig om ännu. Iochmed att jag vräker alltid i mig julmaten två gånger om, allt julgodis ätes två gånger om, och dubbelt så mkt julmust drickes.

Men, ingen av mina jular lär vara vit i år. Vilket kanske är ganska trist, de beror dock på vilket sett man ser det. Idag har jag nämligen druckit lite julöl, och även lite julaquavit, Spriten var kanske inte riktigt my cup of tea, men lite öl var gott i kistan så här lagom till jul.

Nu är det snart dags att nanna. Blir nog en lååång dag imorgon med. Men ändå får man inga klappar öppna. Tyvärr.

 Näe, men ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

de e jobbigt att ha två familjer vid jul faktiskt.. vet aldrig vart man ska vara och sen får jag dåligt samvete för den familjen jag inte firar med osv... puss johan!


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback