Juldagen i all dess ära.

ihopljuget 2007-12-25
Fan vilken skön dag jag har haft. Inte haft några som helst tvång på mig. Legat i soffan heeela dagen, läst en bok och bara myst. Sån sjukt skön dag. Me likee!!

Imorgon är det jobb som gäller. Så jag funderar faktiskt på att lägga mig redan nu, och verkligen sova ut till imorgon. Så man ör pigg på jobbet för en gångs skull. :P

I boken jag läste så tyckte den enda huvudrollen, Magnus, att måndagar var den bästa dagen någonsin. För han längtade alltid till sitt jobb efter helgen. Han tyckte att om man inte längtar till jobbet, då har man valt fel yrke eller arbetsplats. Och nu är det så att jag faktiskt ser fram emot att få jobba imorgon. och vet ni vad, jag ska cykla till jobbet. :P Creepy

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback