Jag ska gifta mig

ihopljuget 2007-12-01
Igår kväll friade en viss Tobias till mig. Jag som anser att jag tyvärr är lite för ung för att gifta mig vid 20 års ålder tvekade lite. Men då kom han med snilleblixten att vi skulle leka av oss några år, och sen gifta oss 2014, vilket jag mer än gärna gick med på. Så nu vet ni det.

Fick även en förfrågan av en David, om när vi skulle dejta, vilket jag gav honom ett rakt svar på tal. Dvs, aldrig. Han tyckte då att det var ju faktiskt tanken som räknades, men då sa jag att jag aldrig ens haft en tanke på att dejta honom, vilket kanske gjorde honom lite upprörd. Han bad förövrigt ännu en gång om mitt nummer, och inte fick han det denna gången heller. Nej nej.

Jocke ville förövrigt att jag skulle följa med honom hem igår natt, och vakna upp i hans famn i morse klockan 11. Fast med tanke på att han kanske var lite väl överbefriskad så fick det förslaget vänta. Kanske för evigt, vem vet.

Staffan, den lilla killen med det blonda hårsvallet kom även han förbi. Han tyckte att vi skulle ta vår relation till nästa steg, och att jag skulle hänga med dom på efterfest. Han tyckte att vi kunde prata om sofistikerade ämnen, såsom politik, musik och mode (?). Kanske inte riktigt my cup of tea, så även det får bli en annan gång.

Martin dundrade in han med. Verkade riktigt upprymd och lycklig, och sken upp ännu mer när han fick veta att han och jag skulle jobba ihop ikväll.

Bagarn, more known as Kristoffer var där me. Känner faktiskt igen honom från Åre. Men kanske inbillar mig. Han skulle iaf betala lite drinkar och smått och gott. Men tyvärr så medgavs ej köpet, han hade nog supit upp alla sina pengar.

Daniel kom in med. Var riktigt lycklig. Hade träffat fyra MILFs, och fått hångla med tre. Inte illa det ni. Han blev även han lite ledsen när jag inte ville gå hem med honom heller. Men men, det är ju Daniel vi pratar om, och även om jag får tillfället kommer jag ändå inte följa med honom hem. Never.

Men jorå, när man jobbar som bartender på ett litet ställe så lär alla känna en tydligen. Alla anser att dom är dom speciellaste pojkarna i mina ögon. Tyvärr är inte fallet så mina vänner. Den enda som är speciell i mina ögon är jag själv.

Men iaf. Ikväll blir ännu en kväll som drottning bakom baren. Sen blir det nattbussen hem till Lessebo, och upp tidigt som fään imorgon för att flytta. Så mina vänner.  Dags att sova middag.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback