Hungrig i magen..

ihopljuget 2007-12-22
Magen kurrar, och julmaten bara väntar på att bli uppäten.
För er som bryr er så är jag just nu för tillfället hos pappa i Mölnlycke. Vi ska kalasa på julmat, byta juleklappar, och bli så äckligt mätta i magen som man bara blir av julmat.

Har förövrigt hunnit med en lite shoppingrunda idag. Äntligen har jag hittat mina blå pumps som jag velat ha i säkert tre dagar. :D Fy fan va läcker jag kommer att vara på nyår. Ska bara införskaffa mig ett par stay up, stay in stay away, och lösnaglar, sen jävlar smäller det.

Johan, vi kommer att vara dom två läckraste Johan i Växjö. You know it baby.

Ne, nu ska ja stressa familjen så att maten blir klar fortare..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback