Funderingar

ihopljuget 2007-12-23
Funderingar. Tankar. Om vadå? Om livet, kärleken (?), vännerna, framtiden, valen, tiden som har gått, osv osv osv osv..

Funderar mycket så här runt jul, det gör jag alltid. Det som nog känns mest är att detta är fanimej tredje året i rad jag är singel över julen. Det är inte roligt. Nej, icket. Okej, jag erkänner. Jag är ganska desperat över att hitta en karlajävel just nu. Känns som om att alla har någon, men ingen har mig. Jag vill oxå ha någon att vakna upp brevid på julaftonsmorgon, och säga god jul till en person man älskar mest i helaste världen det första man gör på morgonen. osv osv. Jag vill så mkt. Men det kommer ju inte hända denna julen iaf. Tyvärr.

Karlar.
Den första, jag vill bara ge upp dig. Jag orkar inte med dig längre. Vi spelar ett jävla spel tillsammans du och jag, och jag gillar inte det. I don't like games. Vill inte tycka om dig, vill inte känna ett uns av svartsjuka när man ser dig med någon annan, vill inte försöka fånga din uppmärksamhet, vill inte.. Vill bara tycka illa om dig, och titta på dig med ett sånt avsky i blicken att du aldrig någonsin törs tilltala mig med något annat än "Ers höghet". Men som man säger : Don't hate the player, hate the game

Den andra, Världens snällaste, gulligaste, mysigaste, you name it. Men det finns inget där. Jag är hemskt ledsen, men jag hittar verkligen ingen attraktion. Ja, visst, jag är fysiskt attraherad av dig, men inte psykiskt. Vi är tyvärr inte på samma våglängd du och jag. Tyvärr. Förlåt

Den tredje, made match to heaven, som vännerna sa. Jag undrar varför jag ens räknar med honom som en av mina karlar, men what the heck. Ja, jag erkänner, vi hade varit det ultimata paret, vi hade kanske funkat så sjkuligt bra ihop, match made to heaven som sagt. Men det är hundra mil emellan oss. HUNDRA mil. Okej? Det säger väl allt? Eller?

Ne, jag ger upp er, iaf för detta året. :P

Så börjar vi från noll nästa år. Börjar ett nytt jävla liv. Okej?
Ne, nu ska ja snacka skit med min favorit boråsare. :D

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback