En sådan skön vecka..

ihopljuget 2007-12-09
"Vem var det som sköt det dödande skottet?"  Haha, Lisen, min pärla du e så sköööön.

Hela veckan har bara glidit iväg. Winnerbäck i måndags var helt underbart. Sen har man jobbat och donat i lägenheten, vilken typ är klar nu tack vare att jag fick besök av grabbarna grus idag.. Annars hade jag aldrig tagit tag i skiten i vardagsrummet. Men nu blev det fixat iaf. och fint är det här inne nu. :D

Blev ju efterfest igår efter jobbet med grabbarna. Skönare snubbar, och sjukare får man ju leta efter. Men fan va goa dom är mina grabbar. Och idag bjöd man hem dom på kaffe och kladdkaka, vilket blev succé. :D

Älgen har dött iaf. Men inte fan lider jag över det. :P
Så söööt..

Och som om inte det vore nog.. hahaha. sjukt..

Va fan ska de bli av med en sån som mig?

Ne, men dessa jävla karlar. Jag blir så trött.. :P

Men jag gillar det!! ;D

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback