Det vill du bra gärna veta va?!

ihopljuget 2007-12-17
Märy, nyfiken i en strut. Namnet är hemligt, sprider inte ut folks namn så här mitt på ljusa dan. :P Men ring mig någon dag så ska jag berätta allt för dig ska du se..
 Eller så får du väl vänta till vecka sju som alla andra barnen. :P

Ne, men nog om detta. Min vän Patrik från jkpg har lagt ut världens snyggaste bilder på mig på facebook (inte). Här kommer då en av dom.
Lägg märke till mitt snygga sugmärke på vänster tutte. :P

image59

Det som är härligt med denna bild är att spriten hade flödat sedan klockan två på eftermiddagen. Sanna var sjukt full och glad. Patrik likaså. Men fan va kul jag hade. Kanske dags att åka till det så kallade "rövhålet" snart igen...

Ska bara ta mig tid, och lust, sen kommer jag. Se upp din game get. :P

Ne, dags att sova snart kanske. Huvet börjar bli aningen trött.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback