"Det finns en plats på jorden,

ihopljuget 2007-12-16
där solen aldrig ler, den platsen heter Boden och dit vill jag aldrig mer"

Ja, men visst. Sedärja.

Haha. Tydligen finns de en käärl i Åre som är min själsfrände. Match made for heaven. Iaf enligt mina vänner. Och nu var det ju så här att mina vänner var ute å kalasade igår kväll. Vilket gör att dom var lite på lyset hela högen. Så helt plötsligt, mitt i ruschen på jobbet (som bestod av kanske tre pers) så får jag ett mms från ett främmande nummer, med en bild på en för mig helt främmande karlslok. Jaha tänkte jag, och efter ett tag gick det upp för mig att Michelle kanske är i farten.
Den hära karln då, visade sig vara ganska trevlig. Vi gjorde, vad man brukar säga, ägnade natten ihop, dock på hundra mils avstånd. Vi pratade alltså i telefon. Telefon samtalet började ca 02.30, dvs när han kom hem från krogen, och fortsatte till ca 04.50. Vilket innebär att vi pratade i telefon i nästan två och en halv timma. Det är ganska bra jobbat för en sådan som jag. Han var på lyset, och jag övertrött. Vilken kombination ffs.

Ne, men så nu har jag en dejt inbokad vecka sju. Denna dejten kommer utspela sig som så att han ska sätta mig bakom en skoter. :P Och nu menar jag inte sätta mig så som ni nu tror, utan jag ska få sitta bakom styret på skotran, han ska sitta bakom mig, och jag ska köra. Han vill alltså att jag, Sanna Olsson, ska köra hans skoter. Han är galen. Sen ska vi även dricka Jack och Cola, som jag ska blanda till. Jag gillar inte Jack och Cola. Han är fanimej galen.

Nä, men visst det kan väl vara trevligt. Hade ju en väldigt rolig natt. Länge sen jag skrattade så mycket åt någon, och det var länge sen jag pratade med någon vilt främmande människa i två timmar mitt i natten (som om det någonsin har hänt innan). Ne, kontentan av det hela mina flickor, är att visst fan skulle vi kunna passa bra ihop. Men darlings, tyvärr är det hundra mil emellan oss. Jag har mitt liv i Småland, och han sitt i Norrland. Tyvärr.

Men jag ser om möjligt fram lite till till min vecka i Åre, när eliten från Småland dyker upp. :D


Dags att ta tag i städandet här hemma, måste verkligen städa, och egentligen borde jag tvätta med. Like that´s ever gonna happend.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Alexandra

fin blogg :D

Du är? Märy

Haha vad hette killen? :)

2007-12-17 @ 15:43:54

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback