Desto fler kockar, desto sämre soppa...

ihopljuget 2007-12-09
Herregud. vad har jag satt mig i för sits nu då. Va fään..

Åhh. Jag blir galen. Dessa jävla karlar.

Först han, och nu en till jävel. Argh..

Ibland blir jag så sur på mig själv. För jag vet inte vad som händer och sker i mitt liv just nu.
Jag blir så jävla rädd för mig själv ibland. Varför lyckas jag alltid sätta mig i sådana här jobbiga situationer? Åhh..
Tror att jag tycker om honom. Faktiskt. Men jag vet inte. Har ingen jävla aning om nånting just nu. Vad händer i mitt liv? Kan någon vara så snälla och berätta detta för mig? Please..

Svammel till tusen. Men vill jag satsa på honom? Eller ska jag låta allt rinna ut i sanden? Han är ju lite smått störd. Men på något sätt väldigt gullig. Det var ju underbart igår. Idag var han knepig. Men igår.. Åhh. Sen gillar jag hans kompisar med. Och dom gillar mig, vilket är väldigt viktigt. Typ något av det viktigaste ju.. Faktiskt. Men åååh..

Gissa om jag är lagom frustrerad just nu..

Men Emma, du är mitt bästa, i alla väder och kläder, förutom dom i läder.. hahaha..

Nu har min mage kurrat i typ tre timmar. dags att äta något mer än de två mackorna jag tryckte i mig vid fem tiden idag. Herre min geeet.

Men snälla nån. Why God, Why?!

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback