Wexio

ihopljuget 2007-08-22
Jahapp. då har man gjort stan i nån timma då
Tappade ju klacken på mina nya pumps, don't ask me how. Så då lämnade jag in och fick omklackade. Vilket egentligen bara var bra, annars hade jag ju slitit ner dom helt och hållet, och sen fått sluta använda dom.
Men iaf. Mitt i allt så skulle Emma köpa sig ett par nya skor, vilket till slut resulterade i att jag köpte ett par istället. ett par sjukt sköna skinnstövlar. helt perfekta!

Nu är man hos Emma och Kheder, har precis ätit soppa, och ska strax börja dricka ölen. :P Inte helt fel om ja får säga det själv. :D
Fotboll ikväll, så det blir väl lite sånt me.

Ne dags att vara social med det diskande paret. :D

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback