Veckan som gått..

ihopljuget 2007-08-06
... och veckan som kommer...


Måndag
Jag åkte då hem med mor och hennes gubbe till Lessebo efter många om och men. Skulle ju varit ledig i veckan. På kvällen får jag meddelande från "chefen" att hon ville att jag skulle jobba. Så inte mer med det så åkte jag hela långa vägen tillbaka till Varberg på tisdagen. Måndagen ägnades mest åt mys och pys..

Tisdag.
Som sagt så åkte jag hem till Varberg då.. Men Nina min lilla kanin ringde och gav mig ett glädjefullt besked där hon berättade att hon ville hälsa på. Mer än gärna tänkte jag, och vid halv nio på kvällen dök hon upp utanför min dörr. Ner till Harrys för en trerätters, lite drinkar, lite öl och lite vin.. Sen vidare till Beer n´Bar för ännu mer öl, och möte med Calle och hans creepy schweiziska vän, Stefan.. Även Calles flickvän Jossan var där, trevligt att träffa henne for the first time ever.. Sedan drog vi vidare till Padeés för ännu mer öl, även ett gäng shottar gled ner. Vidare till Sanna för efterfest, som hon höll på att somna ifrån..

Onsdag
Bakfull och dan så gjorde vi inte så mycket. Låg och hoppade om vartannat på ungarnas studsmatta, snackade skit och njöt av solens gassande strålar.. Underbart. Tog taxi till jobbet, jobbade några timmar, under total kaos.. VA fan hände Amelie? Sedan hem till Pelle och satt där och tjötade med Pelle och Martin, samtidigt som Sanna blev lite väl överbefriskad. Nina, varför får du alltid mig till att bli störd? Hem vid fem, och tokslocknade i sängen..

Torsdag.
Ännu mer Bakis och dan så drar vi ner på stan, skulle ju träffa Calle och få en tur på fästningen, vilket självklart inte blev av. "Köpte" fanta på Paganini, men det dröjde inte länge förrän det blev dags för ännu en öl.. Nina is psykooo.. När Calle bestämmer sig för att ansluta sig till sällskapet har vi tröttnat och bestämde oss för att dra till nån databutik och köpa en dator till Nina.. Jistanes.. Sen hem till mig för att sätta igång grillen, ta en öl och njuta av god mat (grillade hamburgare), trevligt sällskap (Nina, Calle och Lillen), och bra musik (Fråga inte..). Nina åkte hem till malmö runt åtta tiden. Saknar henne redan. :( Men Lillen, Calle och jag mös vidare, för att sedan dra ner på stan och vänta in Pebban. Vidare till Beer n´ Bar, såklart. Sen hem för mys hos Lillen.

Fredag, Lördag och Söndag
Dessa dagar kan jag bara summera på ett sätt, och det kallas för jobb, jobb och åter jobb. Kaos har det varit på jobbet, intriger, tjabb, sura miner och två "läger". Tråkigt, men det e förståeligt, då alla är rätt trötta och har tappat lusten ganska mkt..
Söndag kväll, dvs igår ägnades på en båt på havet. Calle, Jossan och Lillen skulle ut å fiska, och lilla Sanna fick följa med. Hade jag vetat att dom skulle fiska, bryta nacken av fiskarna, och att det skulle skvätta blod, och även lukta fisk i hela båten så hade jag nog tänkt efter en extra gång innan jag tackade ja.. Men det var väl trevligt.

Måndag, dvs idag
Ner på stan, fixade lite ärenden, tog en kaffe på paganini, köpte glutenfria kakor på ett bageri, hem till Lillen, segat heeeela dagen, och sitter nu här hemma och bloggar..

Har många konstiga frågor, tankar, funderingar som rusar runt.. Orkar inte, hatar att tänka, hatar att fundera, HATAR HATAR HATAR!!!

Fuck it all.. Eller nej.

Men imorgon är det personalfest. Sug på den du, din sjuke jävel. Imorgon ska jag bli dyng, och fy fan va mycket fernet som ska drickas, eller vad säger du Anders? (Och nej, inte Anders som i Anders, mammas gubbe, utan Anders, som i Anders, killen på jobbet..)

Ni vet att ni älskar mig, ffs


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback