PMS-helvete

ihopljuget 2007-08-16
Jag tycker att jag har en ofantlig tur som är kvinna och kan skylla tillfälligt ursinne på mina PMS-besvär. Och nu är jag ursinnig, och skyller på mina PMS-besvär.

Iaf. en bild kommer upp idag. Stulen på ärligt vis från *trumvirvel*
efterfesten


Jag och snyggJonas.
Skönt att vi alltid shakar mest,
men fy fan va kul vi har det,
eller hur babe.



Men på tal om vädret.
Jag stör mig. Vem fan gör en blogg om en helt annan människa? Hur besatt får man lov till att vara. Okej att man är tillräckligt egocentriskt och gör en blogg om sig själv, och förväntar sig att man har så sjukt spännande liv, så att alla, verkligen alla, vill läsa  om en, och tycka det är intressant. Och inte nog med det. Vissa människor förväntar sig att man ska prislova bloggen som om den vore ett mindre verk av Strindberg. 
(vad tycker ni om min blogg förresten?)

Och där tackar jag min mor, för att hon har lärt mig hur nyttigt och användbart ironi kan vara.

Men iallafall. Imorgon, dvs fredag ska Sanna arbeta. På lördag ska hon även då arbeta. På söndag blir hon arbetslös, men eftersom hon har ett jävla flyt ska hon på intervju för ett nytt jobb, i en ny stad. En helt ny stad tom. HA!

Nä, men ärligt talat., jag har nog stoppat i mig lite väl mycket godis för mitt eget bästa idag. Känner att allting går säkert minst 20 gånger fortare än vanligt. Tur att jag har tagit mig lite lugnande (läs: Alvedon), annars hade jag nog inte kunnat somna inatt.

Ska kika på film nu, och se om man kan somna till den.. Tveksamt. men fuck that

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback