Pissonal-fest och RoadTrip

ihopljuget 2007-08-09

I tisdags, dvs igår kom Pelle och Martin och hämtade mig för att vi skulle ta en tur ut till jobbet. Vi körde en jävla skogsväg, och när vi kom fram till den riktiga vägen så var ju sista biten avstängd. Så vi snurrade runt på en jävla åker i säkert tio minuter. Väl framme på jobbet samlades vi allihopa för att ta en buss til GoKart banan..
Gissa om Sanna gasade. Blåmärket på mitt ben bevisar att jag hade roligt iaf. :D
Haha, snurrade runt som fäään på banan, men kul var det. :D

Sen tillbaka till jobbet för lite drinkar, tipspromenad, mys och kräftor. Massa öl, cider, och vin dracks. Och inte nog med det. Det lev lite fernet och Jäger oxå. Gott gott..

klockan sju ikväll så kom Michelle och Jonas och hämtade mig. Fort som fään gasade vi ner till Malmö men var inte här förrn tolv ändå..

Nu kom flickorna så nu e de myys som gäller..

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Elin

Halloj Sanna! Du verkar ha det bra och lika galen som vanligt =) får se till att träffas allihopa snart! Ha det kalasbra! Puss o Kram Elin

2007-08-09 @ 22:52:22

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback