*piiip*BARN

ihopljuget 2007-08-28
Idag är ingen bra dag ska jag säga er.
Enda bra grejen är väl att jag fick träffa Märy, gå på Universum, käka på BK, fick hem 12 gratis påsar halstabletter från Buzzador, har ätit gottig glass, ska till Campus festivalen imon, osv osv.
Egentligen har det väl inte hänt så dliga grejer. Egentligen. De e väl mest bara atmosfären i detta hus som gör att mitt humör sjunker till noll. Jag vet inte vad det är egentligen. För så här har det inte alltid varit. :(

Skitsamma

imorgon SKA jag till Kosta outlet. Jag SKA dit oavsett vad. Måste kolla in dom nya butikerna, gå förbi och säga hej till Gigi, och myyysa!

Hmm. söt kanske?

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback