My first loove

ihopljuget 2007-08-30
Naaw, träffade min gamla barndoms kärlek igår på Campus festivalen. Han har ju blivit vuxen, lille Anton. Så söt han var. Åh, det var som om jag blev kär på nytt. Så himla himla kul å se honom. Och jag fick träffa Gabbe med, och hans tjej Gabbi. Jag gillar det här med fantasi. :P Sen fick ja prata lite med min lille pappa scan Erik. Naaw. Fan de va så kul att träffa dom. Stog å myste med Anton under hela tiden Melody Club spelade. Och vi ska ta en fika nån dag. Ärligt talat asså. Så kul att se honom. Sex jävla år sen sist. Och pojkstackarn kände inte ens igen mig.. Men fin va han iaf. :D

Plus att jag tackar gudarna för mina underbara gummistövlar som införskaffades. Gucci 2000:- :P

Campus festivalen vart succe, dock med några små missöden, men jag hade kul iaf.

Jkpg i helgen?

Ni vet att ni älskar mig?

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback