Kinakäk och provjobba

ihopljuget 2007-08-22
Det gick toppen bra att provjobba.
Det gick faktiskt över förväntan. Helt kass var man inte på att göra latte.

mammas födelsemiddag spenderades på familjens favorit kinakrog inne i stan. Dom har lätt den bästa kinamaten i Småland. Mysigt och gott. :D Fan, ja verkligen älskar friterade räkor i sötsur. Det finns inte mycket som är bättre...

Har tom pratat med en kille om lgh. Och vad heter han om inte, *trumvirvel*, Johan.. Hhaha. Han behöver någon att dela sin tre med. Så de kan ju vara ett alternativ. Stackars Hampus ska ju inte behöva ha mig springandes i hälarna hela tiden.

Sen har jag upptäckt att det tydligen har blivit en "trend" att vara gluten allergiker. Från att kännt en Gluten i hela mitt liv innan, dvs, Marie "Mjöl" Foisack, så känner jag nu tre till. Och alla dessa har jag lärt känna nu i sommar. Det är ju ganska bra gjort.
Eller nått.

Nu ska ja å mammsen äte frulle, sen ska ja dussa, ringa emma, och sen bege mig in mot storstan!

Åhh, ja ska få träffa mina flickor. har ju inte sett dem på heeeeeeela sommaren. usch, nu fick jag en tår i ögat!
Haha.. ikväll kommer Elin med. Och så ska ja få träffa min Kheder.
Guuu va mysigt!!

Ahh, va glad jag blev nu.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback